گاوصندوق ایران کاوه + معرفی + بررسی قیمت ها

گاوصندوق ایران کاوه از جمله گاوصندوق های ارزان و پر فروش در ایران می باشد و همین موضوع سبب شده است که اولویت اول هر جستجویی در گوگل، این گاوصندوق باشد.

در این مقاله، به بررسی تخصصی این برند میپردازیم ، در صورتی که فقط تمایل دارید از محصولات ایران کاوه و قیمتهای دفترمرکزی ایران کاوه مطلع باشید روی لینک زیر کلیک کنید، در غیر این صورت با ادامه این مقاله همراه ما باشید…

سرتیترهای مقاله:

  • تاریخچه گاوصندوق
  • تاریخچه ایران کاوه
  • ویژگی های ایران کاوه
  • قیمت گاوصندوق ایران کاوه
  • گاوصندوق خانگی
  • گاوصندوق نسوز
  • نتیجه گیری
  • لیست محصولات

تاریخچه گاوصندوق

همانطور که برای همه مردم جهان مشخص است از گاوصندوق برای نگهداری و حفاظت از اشیا و اسناد مهم و قیمتی استفاده میشود.

از گذشته های قدیم مردم برای نگهداری وسایل گرانبهای خود مشکلات فراوانی داشتند تا اینکه شکل اولیه ای از گاوصندوق اختراع شد و صندوق های سخت و محکمی بود.

گاوصندوق در طول تاریخ همیشه از مهمترین وسائل حفاظی در بین مردم به شما میرفت به طوری که  روزبه روز همراه با پیشرفت تکنولوژی، گاوصندوق ها نیز پیشرفته تر شدند.

تاریخچه گاوصندوق ایران کاوه

گاوصندوق ایران کاوه از مهمترین برندهای بازار ایران به شمار میرود که دلیل محبوبیت آن، ارزانی و همچنین نوع قفل های آن است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

زمانی که شما در منزل نیستید باید همواره از وسایل ارزشمند خود محافظت کنید و انها را در جای امنی قراردهید که با آسودگی خاطر منزل را ترک کنید.

در این شرایط ، بهترین کاری که میتوان کرد استفاده از یک گاوصندوق است . گاوصندوق ایران کاوه از جمله برندهای معتبر در ایران است که میتوانید با خیال آسوده وسایل ارزشمند خود را در آن بگذارید و خیالتان از امنیت راحت باشد.

به عنوان معرفی گاوصندوق ایران کاوه می توان بیان کرد که این گاوصندوق  اولین برند معتبر در ایران و خاورمیانه است و فعالیت خود را از 50 سال پیش شروع کرده است.

همچنین امروزه بانک‌های خصوصی و ادارات دولتی از گاوصندوق های ایران کاوه استفاده می کنند  که همانطور که بیان کردیم دلیل آن ایمنی بالای این گاوصندوق می باشد.

برای تولید گاوصندوق های ایران کاوه از استانداردهای روز استفاده شده است که همین موضوع نیز باعث طرفداری بیشتر این برند گاوصندوق در ایران شده است.

ویژگی گاوصندوق ایران کاوه

اولین و مهمترین ویژگی گاوصندوق های ایران کاوه این است که دارای نشان استاندارد ملی بود و تمامی تستها را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

تمامی محصولات گروه صنعتی ایران کاوه داران نشان استاندارد اروپا نیز میباشند.

تولید گاوصندوق نسوز از ویژگی های دیگر گاوصندوق ایران کاوه میباشد که توانسته است در بین مشاغل، محبوبیت زیادی بدست آورد.

این صندوق نسوز می‌تواند تا حدود یک ساعت در دمای ۴۰۰ درجه و برای ۹۰ دقیقه در دمای ۱۰۰۰ درجه بماند و کوچکترین اتفاقی برای داخل گاوصندوق نیوفتد. علت نسوز بودن گاوصندوق های ایران کاوه این میباشد که در ساخت و تولید آن از یک لایه بتنی محکم استفاده شده و همچنین وجود متریال و بدنه مقاوم در برابر فشار و به خصوص حرارت سبب این شده است که این گاوصندوق توسط استاندارد کشورمان ایران دارای تاییدیه نسوز گردد.

یکی دیگر از تولیدات شرکت ایران کاوه تولید گاوصندوق اسلحه میباشد که همچنین این شرکت از صادرکنندگان برتر گاوصندوق اسلحه به خاورمیانه میباشد.

قیمت گاوصندوق ایران کاوه

قیمت گاوصندوق ایران کاوه قطعا برای شما اهمیت زیادی دارد، محصولات برند ایران کاوه برای کسانی که قصد دارند گاوصندوق ارزان خریداری کنند بسیار عالی می باشد.

 محدوده قیمت گاوصندوق کاوه بین 1 میلیون تا ۱۸ میلیون تومان می باشد که شما همچنین میتوانید لیست کامل این محصولات و قیمت آنها را از طریق این لینک (لیست محصولات گاوصندوق ایران کاوه) ملاحظه نمایید.

 گاوصندوق ایران کاوه همچنین در مقایسه با مشابه خارجی،  کیفیت بالایی داشته و با توجه به بازار ارز در ایران، تفاوت قیمت زیادی به نسبت مدل های خارجی دارد و قیمت آن بسیار پایین تر است.

کدام نوع گاوصندوق خانگی مناسب تر است؟

کدام گاوصندوق را میخواهید؟ ابتدا نوع وسایلی که میخواهید از ان نگهداری کنید را برای خود مشخص کنید سپس میتوانید بر اساس نیازتان نوع گاوصندوق را انتخاب کنید.

گاوصندوق خانگی ایران کاوه انواع مختلفی دارد اعم از گاوصندوق مکانیکی، گاوصندوق دیجیتالی و گاوصندوق اثر انگشتی.

معمولا گاوصندوق های هتلی یا همان دیجیتالی وزن کمتری دارند و به راحتی قابل جابه جایی هستن، اما حتما برای شما این سوال پیش میاد که اگر این گاوصندوق ها به راحتی قابل حمل هستن پس توسط سارقان میتواند دزدیده شود.

خب در پاسخ باید گفت که:

گاوصندوق های خانگی این امکان را دارند که می توانید آنها را به زمین و یا دیوار پیچ کنید تا دیگر امکان حمل آن نباشد و امنیت آن را بیشتر کند.

همچنین از دیگر ویژگی های یک گاوصندوق خوب این است که باید قابلیت نصب روی دیوار، زمین و کمد را داشته باشد و همچنین بهتر است که قفل ترکیبی داشته باشد و از چند رمز استفاده کند.

در نتیجه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد که می خواهید در منزل خود برای امنیت بیشتر یک گاو صندوق داشته باشید.

گاوصندوق نسوز ایران کاوه

گاوصندوق نسوز میبایست حداقل نیم ساعت در برابر حرارت آتش مقاومت نشان دهد و همچنین انفجار را تحمل کند.

گاوصندوق نسوز ایران کاوه علاوه بر مقاومت در برابر آتش، در برابر شکسته شدن، ضربه خوردن و دیلم نیز مقاوم میباشد.

صندوق نسوز چیست ؟

نگهداری امن از اسناد و مدارک ارزشمند بسیار واجب است، ولی گاهی نمیشود خیلی اتفاقات از جمله موارد اضطراری مانند آتش سوزی و یا سیل را پیشبینی کرد بنابراین انتخاب یک گاوصندوق مناسب در حفظ ایمنی اقلام مهم، یک حرکت هوشمندانه می باشد.

یکی از مهمترین و اولین راه کارها برای حفاظت از اسناد یا اقلام ضروری در هنگام وقوع بحران هایی مانند آتش سوزی، نگهداری موارد مهم در صندوق های نسوز می باشد.

برای اینکه از صندوق های نسوز اطلاعات کاملی به شما ارائه دهیم در وهله اول به سراغ رتبه بندی صندوق های نسوز می رویم.

برای رتبه بندی کردن گاوصندوق های نسوز از نظر کیفیت و امنیت فاکتور های مختلفی وجود دارد از قبیل: مشخصات فنی، آزمون استانداردها و…

برای توضیح مشخصات فنی باید سراغ ساختار گاوصندوق نسوز رفت.

 

ساختار اصلی گاوصندوق نسوز :

این به همه ثابت شده است که فولاد یک نوع ماده مقاوم در برابر آتش می باشد و بطور معمول بدنه صندوق های نسوز از فولاد دوجداره ساخته می شود و حفره های صندوق نیز با کامپوزیت ویژه پر میشود که حاوی یک هیدرات، مثل آلوم یا گچ است که بخار آب را هنگام گرم شدن آزاد می کند و به فضای داحل صندوق هدایت میدهد تا دمای فضای داخل را تنظیم کند.

انتخاب گاوصندوق نسوز مناسب

اینکه گاوصندوق نسوز را از چه برندی بخرید بسیار مهم است، برندهای مختلفی در ایران وجود دارند که باید تفاوت ها را با توجه به نوع وسایلی که میخواهیم در آن ها نگهداری و محافظت کنیممقایسه کنیم چرا که صندوق های نسوز از نظر میزان مقاومت در برابر حرارت انواع مختلفی دارند.

در قدم اول مهمترین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد نوع اسناد و اقلامی است که می خواهیم در برابر آتش از آن ها محافظت کنیم.

معیارطبقه بندی صندوق های نسوز عموما به ۳ دسته اصلی تقسیم می گردند:

  • کاغذ (پاسپورت، گواهی نامه، بیمه نامه، اسناد قانونی، پول نقد، یاداشت هاو…)
  • رسانه های دیجیتال (کارت های حافظه/USB، DVD، CD، دوربین های دیجیتال، آی پاد، پخش کننده های MP3، دیسک های سخت خارجی و…)
  • رسانه های مغناطیسی (نوارهای پشتیبان کامپیوتر/فلاپی دیسک ها، دیسک های سخت داخلی، نوارهای ویدئویی صوتی و…)

سطح دمای تجزیه پذیری انواع اقلام:

  • کاغذ: ۱۷۷C/350F
  • رسانه های دیجیتال: ۱۲۰C/248F
  • فیلم: ۶۶C/150F
  • اطلاعات: ۵۲C/125F

رسانه های الکترومغناطیسی باید از تداخل مغناطیس آتش با داخل گاوصندوق محافظت شود.

حال در زمان وقوع آتش سوزی، گاوصندوق نسوز در معرض شعله های آتش و گازهای سمی و داغ و همچنین دمای بین ۴۵۰ درجه سانتی گراد تا ۸۴۲ درجه فارنهایت قرار می گیرد که البته این میزان دما درشرایط مختلف آتش سوزی می تواند حتی افزایش یابد.

از طرفی اگر رطوبت داخل گاوصندوق افزایش یابد میتواند باع آسیب به رسانه ها شود.

لذا همانطرو که قبلا اشاره کردیم انتخاب صندوق نسوز اگر با مشخصات اشتباه باشد و مناسب وسایل موردنیاز شما نباشد میتواند باعث تخریب اسناد و لوازم شما شود.

میزان محدودیت سطح رطوبت:

فیلم: ۸۵%

داده: ۸۰%

میزان تحمل گاوصندوق نسوز در برابر آتش

تا به حال بیشترین میزان مقاومت گاوصندوق های نسوز تا سقف ۳۰ دقیقه در برابر آتش بوده است. و عموما اگر صندوق بیشتر از این زمان تحت حرارت آتش سوزی قرار بگیرد ممکن است به دارایی های شما آسیب جدی وارد شود.

اکنون باتوجه به موارد گفته شده کدام گاوصندوق نسوز برای شما مناسب است؟

بعد از بررسی ها و مطالعات انجام شده در بین برندهای صندوق نسوز در بازار ایران، با توجه به میزان خرید و استقبال مشتریان و همچنین ویژگی های فنی و سطح استاندارد و اطمینان صندوق نسوز ، برترین برندهای گاوصندوق نسوز عبارت اند از:

در اینجا لیست محصولات ایران کاوه را ملاحظه میکنید و میتوانید با مقایسه انواع آن ها و قیمتهای آن ها و همچنین با تماس با کارشناسان ما، بهترین انتخاب را داشته باشید.

تماس رایگان: 02146860164

تا پایان زمان باقیمانده از جشنواره تخفیفات
باقی مانده است.
+ +